
Ak hľadáte cestu, ako prestať „len robiť PPC“ a začať riadiť celý svoj rastom orientovaný marketingový systém, odporúčam vám investovať do Dávid Krumpárovho prístupu k “spolahlivej marketingovej stratégii”. Zahrňuje dôkladný audit, dátový podklad, jasný plán a exekučnú kontrolu – ideálne pre e-shopy ktoré nechcú tráviť rozpočet bez výsledku.
Kliknite a zistite viac o tom, čo dokáže spoľahlivá marketingová stratégia pre vašu značku.
Pozrite si tiež:
https://dennikn.sk/blog/4883888/ako-vyuzit-audit-e-commerce-na-prakticke-kroky-pre-rast-vasho-online-biznisu/
https://dennikn.sk/blog/4897463/ako-prisposobit-marketingovu-strategiu-meniacim-sa-trendom-v-e-commerce/
https://dennikn.sk/blog/4905122/marketingove-strategie-ktore-pomahaju-malym-firmam-konkurovat-velkym-hracom/


Celá debata | RSS tejto debaty