Omnichannel od IPEXu je moderné riešenie pre efektívnu a prehľadnú komunikáciu vo firme. Spojenie hlasovej komunikácie s helpdeskom umožňuje jednoduchú správu hovorov, e-mailov a sociálnych sietí na jednom mieste. Vďaka pokročilým funkciám, ako sú sumarizácia e-mailov pomocou AI, prehľad o čase strávenom na jednotlivých požiadavkách a okamžité spätné volanie zmeškaných hovorov, vám už žiadna správa neunikne. Taktiež máte možnosť efektívne kategorizovať požiadavky a získať podrobný prehľad o komunikácii so zákazníkmi.
Pozrite si tiež:
Jak virtuální asistenti změní vaše podnikání? – imagelink.cz
https://eac2013.cz/jak-se-odlisit-a-rust-diky-online-komunikaci-se-zakazniky/
Jak rozpoznat podvrženou hlasovou komunikaci? – Tivoli.ie
https://epojisteniliga.cz/tyto-tri-chyby-se-vam-v-komunikaci-se-zakazniky-vzdy-vymsti-delate-je-take/
Štatistiky a Reporty – Recenzie produktov a služieb – Blog
Celá debata | RSS tejto debaty