Produkt Štatistiky a reporty od spoločnosti IPEX ponúka komplexný prehľad o efektivite komunikácie so zákazníkmi. Umožňuje detailne sledovať úspešnosť hovorov, priemernú dĺžku komunikácie a vyťaženie jednotlivých operátorov. Všetky dáta sú prehľadne usporiadané na jednom mieste, čo umožňuje rýchlu identifikáciu oblastí na zlepšenie. Navyše, export dát v rôznych formátoch (PDF, CSV, XLS) zjednodušuje ďalšiu analýzu a spracovanie. Integrácia s platformou Power BI umožňuje vytvárať pokročilé vizualizácie a reporty, čím poskytuje hlbší vhľad do zákazníckej komunikácie. Pre firmy, ktoré chcú optimalizovať svoje procesy a zlepšiť zákaznícky servis, je tento nástroj neoceniteľný.
Pozrite si tiež:
Omnichannel – Recenzie produktov a služieb – Blog
Čo je to Voicebot a ako funguje? – imagelink.cz
Ako si od zákazníkov vypýtať spätnú väzbu a neobťažovať pri tom? –
Každý hovor pod kontrolou – objavte výhody hlasovej komunikácie – Slovenské firmy – Blog
https://blog.refresher.cz/article/11523
Efektívne tipy na umývanie okien doma – Uploading.sk
Celá debata | RSS tejto debaty